Woningbrand door koffiezetapparaat

Door Redactie op Zaterdag 9 september 2017 14:00   112   woningBron: DJB


Woningbrand door koffiezetapparaat

BROEK OP LANGEDIJK: Een buurman heeft voorkomen dat bij de buren de woning is afgebrand.

De man bemerkte dat er rook zijn woning binnenkwam dat bij zijn buurman vandaan kwam. Gelukkig had de man een sleutel waardoor hij het huis in kon om te kijken of de bewoner met kinderen nog in de woning was. Dat bleek gelukkig niet het geval.

De inmiddels gealarmeerde brandweer van Langedijk was ook snel ter plaatse en kon de brand snel uitmaken. De brand bleek begonnen te zijn bij een koffiezetapparaat dat door de hitte bijna volledig onherkenbaar was geworden.

De brandweer heeft Salvage in kennis gesteld die de schade voor de verzekering in kaart zal brengen.


Afbeeldingen: