Streekmarkt Middenwaard Heerhugowaard ontvangt nominatie voor NRW Marketingprijs 2014

HEERHUGOWAARD - Over een kleine maand vindt de tweede zomereditie van de Streekmarkt Middenwaard weer plaats in Heerhugowaard, op zondag 31 augustus. Dat de afgelopen twee edities van de markt goed werden ontvangen, blijkt onder meer uit de nominatie voor de NRW Marketingprijs 2014 die Corio (eigenaar van Middenwaard) deze week voor de organisatie van de Streekmarkt heeft ontvangen.




De Nederlandse Raad Winkelcentra (NRW) heeft drie campagnes en drie evenementen genomineerd voor de NRW Marketingprijs 2014. Naast de Streekmarkt Middenwaard van Corio zijn dat 'Citymall Almere, dichterbij dan je denkt' van Unibail-Rodamco, Zeeheldenkwartier Den Haag, Kwartier voor speciale zaken van iXin en gemeente Den Haag, De Koopgoot Rotterdam van CBRE GI, Buro voor de Boeg en Bilfinger RE.

Corio is verder ook genomineerd voor 1D World Hoog Catharijne, een exclusieve tijdelijke winkel voor OneDirection-fans om nieuw, jong publiek naar het winkelgebied te trekken en Call of the Mall Utrecht in samenwerking met gemeente Utrecht.

De jury met de nieuwe voorzitter Kitty Koelemeijer, hoogleraar marketing & retailing aan Nyenrode Business Universiteit, had de keuze uit tien inzendingen. De winnaar wordt bekendgemaakt tijdens het NRW Marketingcongres op 15 september. Genomineerden maken ook kans op de NRW Marketing Publieksprijs.