De nieuwe trainer kijkt met vertrouwen uit naar zijn uitdaging bij KSV. Ondanks de sportieve tegenvaller van het afgelopen seizoen ziet hij vooral kansen om samen met spelers, staf, vrijwilligers en supporters een nieuw hoofdstuk te schrijven.
"Een degradatie is altijd pijnlijk voor iedereen die de club een warm hart toedraagt. Tegelijkertijd zie ik bij KSV een vereniging met veel potentie, goeie opkomende jeugd en betrokken mensen als een sterke basis. Ik kijk ernaar uit om samen hard te werken, een herkenbare speelwijze neer te zetten en een hechte groep te vormen die iedere week het maximale uit zichzelf haalt," aldus Jeroen Bommels.
Ook vanuit het bestuur overheerst het vertrouwen in de toekomst. In de gesprekken met de nieuwe hoofdtrainer werd al snel duidelijk dat zijn enthousiasme, betrokkenheid en ambitie goed aansluiten bij de doelstellingen van KSV. De club heeft er vertrouwen in dat zijn energie en positieve instelling zullen bijdragen aan de ontwikkeling van de selectie en het realiseren van de sportieve ambities.
"We hebben in de gesprekken direct gemerkt dat er veel energie, passie en ambitie aanwezig is," aldus voorzitter Joost Karsten. "We beseffen dat de degradatie een teleurstelling is geweest, maar we willen niet blijven stilstaan bij het verleden. Met Jeroen als hoofdtrainer geloven wij dat we een nieuwe impuls kunnen geven aan onze selectie en de voorwaarden kunnen creëren voor een succesvolle toekomst."Het komende seizoen zal in het teken staan van herstel, ontwikkeling en prestaties. Het doel is helder: een sterke en stabiele ploeg neerzetten die mee kan strijden om de bovenste plaatsen om KSV zo snel mogelijk terug te brengen naar de 4e Klasse. Van daaruit wil de club verder werken aan het realiseren van haar bredere sportieve ambities. KSV wenst Jeroen veel succes en kijkt uit naar een mooie samenwerking waarin plezier, ontwikkeling en prestatie hand in hand gaan.

30.7 ℃












































































