AMSTERDAM - Na een bijna uitverkochte eerste editie van 'de Zondag van NIX', zet bioscoopketen Vue de samenwerking met NIX18 en het Ministerie van Volksgezondheid, Welzijn en Sport voort met een nieuwe editie op zondag 26 januari om 15:00 uur. Omdat quality time met je puber er weleens bij inschiet kunnen ouders op 'de Zondag van NIX' hun zoon of dochter gratis meenemen naar de blockbuster van het jaar in een Vue bioscoop in de buurt. Hoogste tijd om lekker samen te NIXEN én tijdens een luchtig en gezellig één-op-één moment NIX18 - niet roken of drinken voor je 18e - ter sprake te brengen.

Bij 'de Zondag van NIX' kijk je samen met je puber naar de blockbuster van het jaar. Nodig jouw puber uit om samen naar deze film te gaan bij een Vue bioscoop in de buurt en ontvang één kaartje gratis. De Zondag van NIX is in alle Vue bioscopen in Nederland verspreid over 20 verschillende steden.

Koop je kaartje voor de Zondag van NIX
Op zondag 26 januari om 15.00 uur neem je je puber gratis mee naar een van de Vue Cinema's. Gezellig zo'n Zondag van NIX. Kijk voor tickets en meer info op NIX18.nl.

Goed voorbereid!
Wist je dat 'thuis leren drinken' toch niet werkt? Kijk voor meer informatie en misvattingen op NIX18.nl, zodat jij zondag 26 januari vol vertrouwen kan NIXEN met je mondige puber. Maar maak er vooral een leuke dag van!

Over de campagne
De campagne 'Iedereen heeft het over NIX' geeft ouders een steuntje in de rug en laat zien dat praten over niet roken en drinken onder de 18 heel vanzelfsprekend is. Iedereen heeft het er over en vaak zijn kinderen al meer op de hoogte dan de ouders zelf. Voor de zondag van NIX zijn de NIX18-hoofdrolspelers nu ook te zien in een bioscoopcommercial en een online campagne. Hierbij wordt duidelijk dat samen met je ouders naar de film gaan leuk is maar soms ook een beetje ongemakkelijk kan zijn.

Over Vue Nederland
Vue is de tweede bioscoopketen van Nederland met maar liefst 21 vestigingen. Het is de missie van Vue om de beste content te leveren in de beste omgeving met de beste technologie en continu te groeien en innoveren. Zo speelt Vue in op de veranderende bioscoopmarkt door de focus te leggen op de wensen van de bezoeker en de optimale filmbeleving centraal te stellen.